Doživotná záruka na lyže DPS!
Doživotná záruka na lyže DPS!
Od 30. augusta 2023 majú všetky lyže DPS Full Carbon Skis zakúpené po 1. júli 2022 (ktoré momentálne zahŕňajú modely Kaizen, Pagoda Tour, Pagoda, Pagoda Piste, Lotus a Powderworks, ktoré sa označujú ako "Produkty DPS Full Carbon Ski") zakúpené nové priamo od spoločnosti DPS Skis alebo od autorizovaného predajcu DPS Skis doživotnú záruku proti výrobným chybám s dodržaním obmedzení a výnimiek uvedených nižšie.
Ako získate doživotnú záruku?
Aby ste sa kvalifikovali pre program záruky DPS Lifetime, musíte zaregistrovať svoje nové DPS FULL Carbon Skis. Tento rýchly a jednoduchý proces zabezpečuje dôkaz o vašom pôvodnom vlastníctve a umožňuje vám získať záruku.
Registráciu je potrebné urobiť na odkaze : https://www.dpsskis.com/pages/lifetime-warranty
Dvojročná záruka na lyže DPS
Všetky ostatné produkty DPS vrátane lyží Koala, Foundation, Hybrid, Hybrid T2, Pure, Alchemist, Grom, palice, oblečenie, viazania s logom DPS, pásy s logom DPS a batožina zakúpené nové od spoločnosti DPS Skis alebo od autorizovaných predajcov majú dvojročnú záruku proti výrobným chybám s dodržaním obmedzení a výnimiek uvedených nižšie. Skialpové viazania, ktoré nie sú s logom DPS, majú samostatnú obmedzenú záruku výrobcu. Vyžadujeme, aby viazania na lyže namontoval a otestoval certifikovaný technik.
Ako získate dvojročnú záruku?
Aby ste sa kvalifikovali pre program záruky DPS Two-Year, musíte zaregistrovať svoje nové produkty DPS. Tento rýchly a jednoduchý proces zabezpečuje dôkaz o vašom pôvodnom vlastníctve a umožňuje vám získať záruku.
Registráciu je potrebné urobiť na odkaze : https://www.dpsskis.com/pages/2-year-limited-warranty
Obmedzenia a výnimky, na ktoré sa nevzťahuje záruka
Aj keď sa snažíme naše produkty DPS urobiť čo najodolnejšími, ani Doživotná záruka, ani Dvojročná záruka nekryjú poškodenie spôsobené nadmernými nárazmi. Sem patria poškodenia základne, hrán a chvostov našich produktov DPS Ski, ktoré vznikli v dôsledku nasledujúcich faktorov:
- Skaly, stromy a iné prírodné terénne prvky.
- Kabinové lanovky, vleky, stojany na lyže, chodníky, cesty, parkoviská, vozidlá a cestovanie lietadlom.
- Zamieňanie vašich lyží za palice pri chôdzi.
- Nesprávne skladovanie.
- Oxidácia alebo zhrdzavenie.
- Brúsky, brúsne kamene alebo pásy, vosky, rozpúšťadlá, čistiace prostriedky a leštidlá.
- Nesprávne použitie techník žehlenia vosku s infračerveným žehlením alebo žehlením.
- Kozmetické/poškodenie vrchnej hrany na vrchnej vrstve.
- Nesprávne alebo chybný servis, vrátane montáže alebo úpravy viazaní, vrátane vytrhnutia viazania z lyže.
- Vandalizmus alebo krádež.
- Opotrebenie spojené s lyžovaním.
- Pokračovanie v používaní produktov DPS aj po prvom objavení počiatočnej chyby alebo poškodenia.
- Len pôvodný kupujúci má nárok podať reklamáciu v rámci Doživotnej alebo Dvojročnej záruky.
- DPS nie je zodpovedné za žiadne náklady spojené s opätovnou montážou, ladením, prenajímaním náhradných lyží alebo inými nákladmi, ktoré majiteľ utrpel v dôsledku reklamácie v rámci záruky.
- DPS nie je zodpovedné za náhradu nákladov na permanentky, na lanovky, prenájom lyží, cestovné a ubytovacie náklady.
- Podmienky a ustanovenia programov Doživotnej a Dvojročnej záruky DPS môžu byť kedykoľvek zmenené bez predchádzajúceho oznámenia